Välkomna till Västerås Gymnastikförenings bokningssystem
Anmälan till grupper för höstterminen öppnar kl 10:00 den 14 augusti
Simhopp startar v35 och Gymnastikterminen startar v36
Klicka på "gå vidare" för att se lediga platser
Allmän information:
Här anmäler du ditt barn till gymnastik och/eller simhopp.
Klicka på "gå vidare" så ser du grupperna som har plats.
Ni kan filtrera på ålder och på plats.

Anmälningar öppnar den 14 augusti 2024
ANMÄLAN ÄR BINDANDE
vilket betyder att du förbinder dig att betala avgiften i och med att du gör en anmälan.

Vi jobbar hela tiden på nya grupper och blir det några nya så läggs det ut här på hemsidan, så håll koll.

Klicka på knappen "Logga in för att boka" och följ instruktionerna för att kunna göra en bokning.

Det kan ta några minuter innan koden kommer till er mail.

Boka på era barns namn och inte på föräldrarna - Anmäl i rätt åldersgrupp - Tänk på att det finns barn i grupperna som är i rätt ålder. Respektera åldrarna i gruppen!

Boka in er på en befintlig grupp som finns, Ni ska alltså INTE bara göra en "Profil" utan att boka in er i en grupp!

Klicka på gruppen för att få upp mer information om den.

Köpvillkor

Medlemsavgift: Enligt föreningen är medlemmen skyldig att betala medlemsavgift samt övriga avgifter som beslutas av föreningen. Medlemsavgiften fastställs av årsmötet och ligger för närvarande på 200 kr/kalenderår.

Medlemskapet är personligt: Medlemskapet knyts till personnummer och medlemskapet är därmed personligt för deltagaren.

Betalning: Betalningen sker via kort eller swish, via vår samarbetspartner Qvickly. Bekräftelse/faktura på bokning skickas via mail så snart bokningen är godkänd.

Återbetalning: Återbetalning av terminsavgiften (medlemsavgift återbetalas ej) sker enbart mot sjukdom och skall intygas av läkare.